Farewell my foxy mocha chocolate



Sprang i spöregnet efter jobbet för att komma till alex snabbt! ( jag sprang alltså i pissblöta, tunga jeans som luddade svart omkring sig, en föredetta ljusgrå tröja och en svart kofta som nu hängde ner till knäna av regnet )

Vi handlade middag för tre och skyndade hem till henne för att laga den också.
Lövbiff med chevré ost, pepparsås, potatis blandat med sötpotatis och morötter i ugnen och som efterrätt varsin hallonmuffin med chokladmousse.

Jag är proppmätt & lite ledsen. Att inte få träffa bellsibub på ett bra tag känns tragiskt. Det går inte?
Vi blev nyss så häftiga tillsammans? Why oh whyy...

Men hon får det superb i Amerika! Det hade jag iallafall haft det! New York.. Ingen tackar nej?



 



                              



En ledsen bellsibub för att hon kommer sakna mig så mycket! hehe.. måste vara därför?



next up: borsta gaddarna och sova. Oh yes.. jag har ett SÅNT glamoröst liv när jag jobbar...

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0