Jag ska visst träna?


En av de positiva saker som finns med att träna med folk man känner, i mitt fall mina föräldrar, är att man aldrig kan skippa gymmet när man är lat. Mina päron genomgår en lindrig sorts 40årskris just nu och tränar som tokar. De ska tydligen få sina drömkroppar nu eftersom de inte kunde ha det förr ( mamma blev pregg. i 19 årsåldern och pappa va spinkis ) och jag har bett dem dra mig i örat till gymmet om jag inte orkar gå dit.. Så nu ska jag tydligen träna.. eheh..


Menmen. Det kostar om man ska ha drömkroppen?

  

Äsh F*** it. Vi alla vet att dessa kroppar är retusherade som tuusan. De får dessutom betalt för att träna / operera sig m.m. Jag suktar nog bara efter en piggare kropp som orkar springa ett par trappor innan den säckar ihop ;)





Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: nejdå de är inte så obekväma, har en liten sak mellan tårna ifram :)

2010-08-13 @ 19:21:45
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack :D nej den tog lika lång tid som de flesta andra :)

2010-08-13 @ 20:32:13
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0