Oh what a day



Jobbdagen gick great!
Fick ingen stresshuvudvärk eftersom jag vägrade stressa. Min nya taktik ser ut att fungera!

Mötte upp Iss&Alex sen i stan och kollade runt lite granna! Fick med mig en sån där Epilette hem. En platta där man fäster typ som sandpapper på, fast skonsammare då.. Som ska polera bort håret på kroppen istället för att fräta bort det, vaxa bort det, eller raka bort det. Det är värt att testa tyckte jag!

När jag kom hem väntade 1100 kr i H&M bonuscheckar på mig! Jag har tydligen shoppat för 17 000 på H&M i år. Bra jobbat (Y) Med tanke på att jag bara tycker jag har trosor eller strumpor från H&M. Kanske en och annan jacka, nått bas linne och nått par leggings. Jag har tydligen mer! Det måste jag leta upp!


Har hunnit träna innan jag hamnade här vid datan också! Herre va jag varit en multitasker idag! Fått massor gjort!

         
  
                                Sandpapper grejen ;) Som jag ska testa nu!

     


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0