Slutet av veckan - slutplädering


Denna vecka har jag varit mer alive än alla andra veckor detta år.
Med kusinvitamin/bästis/soulmate har jag aldrig tråkigt och det syns på vågen när jag vägde mig nyss.

Så vad har hänt i veckan då?
Vi har promenerat runt i åkersberga där vi växt upp, köpt en massa lakrits och choklad och haft filmkväll, ätit på restauranger, vandrat runt i gamla stan, fikat på söder, shoppat på drottinggatan, tränat på gymmet, kollat på Knight and Day på bio, promenerat runt sjönt, hälsat på farmor ett par gånger, vandrat i regn, haft djupa samtal, bastat med hårinpackningar, sjungit högt och spelat in musikvideos, fotat MASSOR, städat, tjaffsat, skrattat, varit på tjejmiddag, slappat, ätit frukost på mc donalds, spenderat en morgon på ultragyn, löjlat oss, varit i stinsen, umgåtts med mormor, ätit sushi, ätit frukost utomhus på tomten i solen, grillat, ätit på muffin bakery, solat och ätit lite mer godis.

Vi har ätit mängder.. Men också vandrat flera mil på en vecka. SKulle vi inte gått som mycket som vi gått.. Skulle jag ha gått upp mer än bara 2 kg. Men det har varit värt varenda kg ( &panik känslan för att hennes tältsäng tagit upp de lilla utrymme jag har i mitt lilla lilla rum ). Jag har fyllt på kärlekstanken och spenderat massa pengar :P
Det jämnar ut sig!


Så.. på måndag börjar min nyttiga vecka igen. Avvänja mig från allt äckligt socker.. Det kommer bli brutalt svårt då jag är en riktig socker-junkie. Jag är fast. Men ska ur träsket! Sådeså

Kommentarer
Postat av: veronica

oj gick du upp 2 kilo!:O jadu...ja har gatt upp 3,fran 47 kg till 59.9 LO, de va ju typ..bra! mendu vi hade ju knappt trakigt,inte de minsta:)basta veckan pa hela aret var det<3:) alskar dig

2010-08-08 @ 19:31:19
Postat av: jennifer

47kg till 59,9 kg är INTE 3 kg hurru :p

Bästa veckan! luvu2

2010-08-08 @ 20:56:29
URL: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0