Värk!



Har gått runt hela morgonen och undrat varför jag har så jätte ont i knävecken.
Jag hade platta skor på mig igår och dansade iof.. Men inte brutalt mycket vilket jag brukar, som då bosätter mig på dansgolvet.

Sen kom jag på det!

Jag & dude m.m hjälpte min morbror att flytta igår. Så dude satte mig på sin pakethållare och cyklade mig till morbros nya hus där vi skulle ta emot all flyttpackning och flytta in de i huset.
Borde det inte vara dude som har träningsvärk då det var han som kämpade i uppförsbackar med mig på pakethållaren i 30-50 min?
Jag höll upp benen högt hela vägen då han cyklade på bilvägen och nästan slickade trotoarkanten så skulle jag släppt ner foten någon millimeter till hade den mosats så jag satt hela vägen och kämpade upp benen! ( då höll jag självklart upp båda benen/fötterna )

Där har vi det..!


Det är inte lätt att tänka när man känner sig så seg. Men nu vet jag. Det är inget fel på mig. Jag har inga blodproppar i benet. Alkoholen dödade inte knävecken. Jag gick inte i fel skor.
Jag har träningsvärk.

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0