Ett kollage av dagen




Började med pistolskytte. Dude segade med sin 20års present men tog äntligen tag i bokningen och vi åkte till pistolskyttegruppen "The Target" i hägersten. Han var awesome! Den enda i gruppen som skjöt mitt i prick. Sicken stolt flickvän jag var där! Fick även lära mig att en magnum pistol låter riktigt riktigt högt när man avfyrar den..

Åkte sen till Liljeholmstorget ( centrumet ) och shoppade massa julklappar samt en hel outfit åt älsklingen. Duktigt gjort med tanke på att han avskyr att shoppa kläder. Vi gör stora framsteg ;)
Drog en snabblunch på donken och myste omkring.

I'm back home - helt blå runt ögonen på grund av sömnbrist nu ett par dagar. Kan inte sova en hel natt längre och sover riktigt oroligt. Det söger. Blir en stilla kväll för mig som ska försöka lägga ett par uppfriskade ansiktsmasker, fixa naglarna och bara pyssla om mig själv efter att ha spenderat så mycket pengar på andra människor ( julklapparna dårå ) höhö. Längtar efter kudden egentligen.. redan nu ( 17:15 )


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0