karatefylla


Gårdagens rapport:

Jösses vilken kväll..
Sollentuna. Vi kände bara flickvännen till "värden" och sen befann vi oss på nerevåningen där hushållet hade byggt en lounge/bar. Rätt snyggt faktiskt!
Det bjöds på champange. Och mer champange. Och lite mer champange. Några shots och ett glas till champange..

Vi skulle bygga en igloo på hans tomt. Jag har blåmärken från en hårdhänt kittlare som tydligen skröt att han hade starka nypor på grund av sitt brillianta hockeyspelande. Dock hade han tjejiga tatueringar, haha!
Dansade på en heltäckningsmatta fylld med champange, öl, sprit och lite shots. Troligtvis en hel del tuggummin och diverse. Taxin hem kostade sammanlagt 500 kr ( alex & jag splittade ).
Allt därimellan är en enda röra. Småsaker kanske inte är viktigt?
Huvudsaken är att jag mår riktigt dåligt idag. Tummen upp för en riktig karatefylla!



Kommentarer
Postat av: DAISY

Låter som en skitbra kväll! Lite sådär var min fredagkväll, så himla underbar och vi festade hårt ;)

2010-12-19 @ 20:39:56
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0