the reason


Anledningen till att jag fortfarande tror på att det finns goda människor.
Anledningen till att jag fortfarande har en gnutta hopp om lojalitet.
Anledningen till att jag kan skratta åt jobbiga händelser.
Anledningen till att jag älskar england.
Anledningen till att jag skulle kunna sätta mig på ett flygplan mer än en gång om året.
Anledningen bakom mitt leende varje dag.
Anledningen till att jag är tacksam för livet.
Anledningen till att jag numera har min orginella hårfärg istället för att färga håret igen.
Anledningen till att jag accepterar mig själv som jag är.
Anledningen till att jag inte känner något behov av att försöka behålla vänskapen med människor som inte uppskattar den.
Anledningen till att jag alltid strävar efter "bättre, större, snabbare".
Anledningen bakom glädjen till sång, musik & dans.

Bakom varje stark kvinna står en osjälvisk och genomgod människa och stöttar. 
I varje ståtlig hög byggnad finner du hörnstenen som allt balanserar på.
Efter regn kommer solsken. För din skull.


You give me strenght, hope, for a lifetime.




Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0