ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, SÖNDAG :(



Söndag. Ångestladdade söndag.

Jag kan nästan börja gråta av tanken att jag ska jobba imorgon + 2 veckor framöver.
Det var verkligen inte nog med 2 veckors semester.
Jag har inte kunnat slappna av, släppa plikt tankarna eller pressen. Känns hur SUNK som helst!!

Jag ber till Gud och alla högre makter att mina 2 jobbveckor går supersnabbt och inte är så sjukt stressiga...

Vaknade upp hos bejb imorse iallafall. 10;00. Prick. Tänkte inte missa mer av den sista lediga dagen innan jobb.
Kollade lite tv och myste i sängen. Sen gjorde vi pannkakor med sylt och grädde :) Helglyx!

Mådde inte jätte toppen efter det ( har ett par magproblem ) så jag åkte hem sen för att ta mina kära piller!

Ska möta honom i centrum snart. Funderar på att dra dit min käääääääääära fiiiina vän Smutsie också!

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: hihi varsågod (;

2010-07-18 @ 13:37:20
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0