Torsdag!


Äntligen Torsdag idag! Vad betyder det då? JO MIN FREDAG FÖR JAG JOBBAR INTE FREDAGAR :D WIIIII.
Den var mycket välkommen som vanligt.

Har ätit middag med min kära vän smutsie! Sushi och massa prat. Han är verkligen en drömkille! Världens bästa :)

Min bästa hämtade mig vid Danderyd, skjutsade hem mig så jag fick släppa av lite saker sen åkte vi mot min farmor som ligger på Bylehemmet i Täby Kyrkby. Hon blev så glad! Det värmer i hjärtat att veta!
Lovade farmor att visa dudis vårt "landställe" i Ullna så vi åkte dit också där mina frukter (föräldrar) stod och målade.

Efteråt blev det donken med gänget och nu är vi hos honom.
Chipsen är här också.. Herreeeeeeeeeeeeeeeeee vad jag måste träna på lördag! USH.


Ps. Kusinvitamin.. ringer dig imorgon :)

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0