Vart går gränsen mellan verklighet och film?



Jag blev SÅ SÅ lycklig när jag fick detta på jobbet idag:



Alltså va? :D Menar han allvar? Är det frugan som sett Eclipse och önskat sig ett sånt armband som hon får av edward eller är det mannen som också sett filmen och vill härma honom? Har han blivit inspirerad av en film karaktär? Det fick mig att sitta och fnissa för mig själv.

Skulle vi haft ett sånt armband på Guldfynd kanske den hade blivit läskigt poppis ändå? Attans att jag inte kom med den idén innan!


Det skulle ju då vara ett sådant här han menade, för jag googlade på alla bilder som fanns på twilight samt eclipse och kom fram till att det antingen var denna eller ett armband som "Bella" hade på sin skolbal. Men den var inte lika synlig som armbanden i Eclipse.




Nästan såhär såg armbandet ut. Hon hade väl två på sig? Eller fick hon bara en berlock av Edward? Hm..

Men vad tycker ni people? Gulligt eller creepy?

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0