Bad day..



ÅÅÅÅÅh lord(i).
Är så himla trött i huvudet. Det här har inte varit min dag.. den saken är ju säker. Har varit helt lost in space hela dagen. Letat efter mitt sunda förnuft, mitt minne och min kunskap om smycken hela dagen idag men allt det där verkade som bortblåst med en sån där som blåser bort löven en solig höstdag.. (HAHA! fick inte ens till en bra liknelse??)

Jag betedde mig som en virrig höna bland en flock vargar. Kunderna var arga i princip hela tiden idag. Dom kom in i butiken arga. Gjorde väl ett par kunder gladare. En bunt med turister från kina var hur glada som helst inne hos oss på Guldfynd och shoppade gärnet. Ena grabben frågade hur mycket jag skulle kosta om det gick att köpa med mig med ett par örhängen. Sånt blir man ju faktiskt lite glad av? De köpte mycket bröstcancer broscher, massa snöflinge smycken, mycket stearling silver och mässing/tenn produkter. Riktigt svenska grejer.
Dom gjorde min dag. De stannade i butiken kanske 1 timme? Bara faccinerade.

Resten var bajs. Blä för bajs.
Hoppas morgondagen blir bättre iaf..

 ( jag ! )

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0