Confessions



Okej. Jag kanske har något att berätta trots allt.
Förra veckan när jag & dude besökte stan för en shoppingrunda och lunch så kikade jag förbi "Pocket Shop" i Gallerian och fann direkt något som föll mig i smaken då jag numera blivit en bokmal!
( Som för övrigt är SÅÅÅ olikt mig. Jag brukade hata att läsa annat än tidningar.. )

Jag som nyligen läste ut boken "Kär och galen" av Jennifer Cruise, som antagligen är en kärlekshistoria tänkte fortsätta i det spåret. Kärlekshistorier!

Fjärde och sista boken av Twilight sagan stod i hyllan och hånlog åt mig. "Försök motstå mig. Gör det bara" sa den till mig. Kunde tyvärr inte motstå frästelsen.. Jag köpte den. Jag hörde rykten om att Bella skulle bli gravid med en vampyrbebis osv. HUR skulle jag INTE vilja läsa den? Jag måste få veta! Och filmen tar ett bra tag på sig att bli klar och släppas..

Så.. Jag är fast. Jag är en suktande twilight-brud som sitter och fnissar för mig själv boken igenom. Jag är nu ca 200 sidor in i boken & mer ska det bli.. Den är RIKTIGT bra. På riktigt. Så länge vi båda andas.. hur romantisk är inte titeln bara???



Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: haha vad söt du är! tack snälla!

2010-11-01 @ 21:58:16
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Petra

vad tycker du om boken? :)

2010-11-02 @ 20:39:32
URL: http://tvtown.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0