Ge mig mer helg!


Aloha friends!

Tofflorna är på, mjukis hooden värmer min överkropp och en filt mina ben. Det är ÄCKLIGT kallt ute, enligt mig. Jag får nästan panik av vetskapen att jag snart ska ut igen.. Brr..
Snön är väl okey.. Men att det ligger under 0 gradigt är INTE okej. Jag brukar frysa redan när temperaturen understiger 20 +.

Jaja..
Helgen var alldeles för kort tycker jag!.
Spenderade ju fredagen hemma vid idol och ps3 move med familjen och släkten.
Lördagen spenderade jag med jobb och sen med alex i hennes dudes lägenhet på gärdet.
Vi drack rosé, kollade på gamla musikvideos som vi 90or får lite nostalgi av och spårade senare ut med lösgodis och Spartacus Blood and Sand. Mahah! Inget säger väl förfest som lite hud och manliga kroppar?
We had so much fun!
Sen blev det någon hotell lobby / bar på medborgarplatsen & dude hämtade upp mig i tcentralen.
Gårdagen spenderades med dude, i först en biosalong med ca 50 andra människor på sergel. Due date fick oss att skratta första halvan av dagen. Efter det var det tänk att vi skulle tjocka oss på Friday's men så såg jag Jensens Steakhouse / Böfhouse och kunde inte låta bli. Jag ville dit!
Biff med bearneise & smörstekt potatis, chokladmousse med grädde.. behöver jag säga mer?


  


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0