Nu har jag helg! ( eller.. ledigt i två dagar iallafall )


Honey, I'm home!

Superskön söndag på jobbet. Lagom mycket folk. Ingen stress. Shoppade en fars dag present. Fick bli en bok till papi. Hundraåringen, som ligger etta i pocketlistan verkade vara en rolig bok. Läste ett par sidor, kom på mig själv när jag hörde mitt gapskratt och var tvungen att köpa den. Pappa älskar att skratta.

Nu blir de farsdag middag med familj+farbror.

Svar på kommentarer om varför jag inte får någon lön denna månad.
Slutade på mitt förra jobb för ca 2 månader sedan nu. Fick ju en lön till efter det då jag fick mina sparade timmar och semesterdagar utbetalda m.m.
Nu jobbar jag i butik och tror faktiskt att jag precis missade att skicka in månadens tidsrapport för att få lön denna månad.. Eller jag började just då. Kanske hann jobba två dagar?

Men vi får se hur det blir! Förväntar mig ingen lön iallafall. Så slipper jag bli ledsen ;)

Kommentarer
Postat av: denisis

är det guldfynd du arbetar på? hänger inte med :(

2010-11-17 @ 12:24:15
URL: http://denajsy.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0