Planering planering



Förra helgen firade jag & dude 2år tillsammans. Egentligen är det lite längre än så.. Men vi tar från den dagen som hela världen ( via facebook ) fick reda på att vi var tillsammans & samma dag jag fick smset som värmde mitt hjärta till smältpunkten. " Jag vill inte smyga längre med en tjej som du.. "
Att jag var speciell i Tibbles snyggaste mans ögon var oväntat och jag kunde inte annat än gå med på gullets förslag. Att inte smyga mer, trots att iallafall klassen hade fattat sen 3e dagen typ.

Vi kunde iallafall inte fira oss förra helgen då jag jobbade från fredag till söndag med både öppning och stängning. Bad tajming, i know..
Så vi bestämde att helgen som kommer nu skulle bli vår helg.
Det blir troligtvis en heldag på stan. Fönstershopping & middag sen på kvällen.
Jag tänkte även köpa nått som påminner om tiden då vi blev kära till honom när vi går på stan.. Men det är hundra saker jag skulle kunna köpa.. frågan är.. Vad?

Kommentarer
Postat av: Pelin

Sv: Halsduken är gammal, men jag minns att jag köpte två likadana halsdukar och sydde ihop dem för att den skulle bli större :)

2010-11-18 @ 12:30:28
URL: http://pell.devote.se

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0