Vuxenpoäng



Har precis gjort upp min budget för November månad. Oh lord..
Jag hade aldrig trott att jag la ner så mycket pengar på.. På kläder!

Ca 80% av alla mina pengar jag får in per månad går åt kläder. Strumpbyxor, jeans, skor, osv osv.
Ändå tycker jag att min garderob saknar kläder? Den är proppfull.. men jag hittar ändå inget att ha på mig varje dag? Vilka i-landproblem egentligen..

De restrerande 20% gör jag faktiskt av på mat & tidningar. Modetidningar. Så hur har jag råd att leva? Jadu, Det undrar jag med. Men nu är lite undanlagt. Lite till bio, bowling, krogen och mina linser. Dåså! Nu ska jag allt klara mig. Med full översikt över mina spenderade tusenlappar..


Kommentarer
Postat av: Jill

Haha! Det låter precis som jag... Måste också se över min budget!!!! Kan inte fortsätta spendera alla pengar på shopping...

2010-11-07 @ 14:02:01
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: sara

jag funderar oxå på o göra budget!

2010-11-07 @ 14:05:23
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0