Whats'up?


Såja,
Vad har hänt?

Intervjun på Karlaplan gick riktigt bra. Ska tillbaka på fredag för att träffa en av de högsta cheferna. Ser fram emot det! Dock inte att det är kl 11 på morgonen.. men jag får kämpa mig in ändå :p



Mötte upp dude på bussen sen mot sundbyberg. Han skulle laga middag åt mig ( det blir jag som lagar den.. ) men sen såg vi det stora gyllene M:et och stannade till. Jag var deppig och frusen så han trodde lite Mc donalds skulle pigga upp mig. Vilket det faktiskt gjorde.. efter ett tag. Donken har magiska krafter! Haha!
Film & mys och senare stupa i säng och nu sitter jag här. I mitt lilla rum igen och har en hel del saker att göra..

Do today :
Tvätta
Hänga tvätten
Dammsuga huset
Fixa disken
Pyssla lite mer med min inspirationsbok
Fixa a-kassa korten ( jobbar bara deltid.. ska få akassa )
Städa rummet
Byta byrå
Hinna med någon film ?
Cykla på motionscykeln



Den ni!




Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0