Det regnar i england idag..



Vilken morgon!

Vi vaknade tidigt för att sminka oss ( kl 09:00.. gud så tidigt? haha ). Vi skulle på frukost-date med charlotte hos henne vid 10. Hon bor ca 10-15 min från kusin med bil.
Som tur var fick vi skjuts av moster till henne eftersom det regnar idag.
Faktiskt första dagen sen jag kom hit som det regnar på riktigt istället för nån enstaka droppe.

Det var fantastiskt trevligt i det lilla engelska radhuset. SÅÅÅ typiskt engelskt. Branta smala trappor. Pyttelitet kök. Hallen som vardagsrum. Matrum. småsmåsmå sovrum m.m.
Charlotte hade ordnat bacon i ugnen(?), stekte ägg när vi kom, fixade te & mackor.
Sjuuukt gott! Lite fettig frukost för min smak.. Men gott ;)
Kände mig hur brittisk som helst. Ägg & bacon.. och te! Mwaha. Kusin tappade hakan. Hon hatar te efter 5 år i detta land.


Nu har vi resten av dagen framför oss. Ja åker ju hem imorgon så vi ska nog mysa och fylla på kärlekstanken innan jag åker! Måste ju ha lite kusinvitamin med mig hem! ( Minnen )



Kommentarer
Postat av: veronica

ja fy hur kan du gilla te:O saknar dig redan<3

2010-10-22 @ 14:22:33

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0