I'm Here!



Dag 1.

Flygresan började med brutal dödsångest.
Självklart hamnade jag brevid en skummis.. Jag som redan var flygrädd på grund av allt terrorprat..

En afroamerikan ( inte för att hans nationalitet spelar roll ) på ca 2 meter. Ganska kraftig och hade antagligen inte borstat tänderna på ett par hundra år. Han luktade seriöst diarré och hundbajs.
När han sträckte på sig luktade det komocka också. Och nu överdriver jag inte det minsta!

En halvtimme in i resan började han gråta tyst för sig själv och höll sig över ansiktet och vankade av och an.. som om han hade ångest över något. Eller var nervös. Mitt supersinne uppfattade dessa signaler på ett flygplan som högst oroväckande men försökte att inte ha föruppfattade meningar och fördommar. Fortsatte läsa min ELLE tidning och tänkte inte mer på det.

När det närmade sig avstigning och planet sakta tappade höjd drog mannen fram en mobil & satte på den. Mitt i luften?? Sen tog han fram mobil nr2 och meckade med den. Plockade ut simkort och nått annat och bytte till den andra mobilen. Ställde klockan till kl 03:00(????) och såg allmät nervös ut. HOOOLY SHIAT tänkte jag. Nu tänker han spränga oss i luften.

Jag tog djupa andetag och bad ett par stilla böner om att det skulle bli snabbt och smärtfritt och att jag skulle komma till himelen om detta inträffade.


Inget hände.. Han flög av planet snabbt som attans & jag blev lugn igen. Nu var det inte längre mitt problem tänkte jag så svenskt.



Den  1,5 timmar långa bussfärden till kusin från stansted gick fint! Kändes som en halvtimme och jag sjöng för full hals med kusin i bilen.
Nu har vi käkat middag, spanat runt på youtube och ska lägga oss i sängen och prata och kolla lite film. Det får räcka för idag :p



Smell ya'll later dudes


Kommentarer
Postat av: Sania Claus

Men guuuuud jag hade också fått panik!!! HHAHA VILKEN strory!

2010-10-14 @ 11:28:48
URL: http://Www.SaniaClaus.se
Postat av: Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto

sv: åh tack :)

2010-10-14 @ 14:35:51
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: M I M I

han var säkert minst lika nervös över flygresan.

jag har flygit jättemånga gånger och sett att folk blir så himla nervösa och rädda, haha :p

2010-10-14 @ 15:37:48
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0