Liten update



Tisdag redan! WOO.

Imorgon åker jag till England! Jag har inte packat än.. Inte ens letat efter min resväska :p
Är borta ett tag men ska nog inte packa så mycket ändå. Köper det mesta jag behöver där?

Är hemma hos dude just nu iallafall. Vi har idag varit tillsammans 1 år & 11 månader, hihi.
Vi firar inte "månader" egentligen. Vi firar väl typ bara helår men eftersom jag åker iväg nu och jag är flygrädd .. så gick han med på att ha lite myspys innan :)

Vi gjorde laxpasta igår och kollade på Percy Jacksson, som för övrigt var jätte bra! Satt på helspänn hela tiden.

Ska snart iväg på arbetsintervju på drottninggatan och sen hem för att packa & fixa.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0