Trender..


Okej jag måste medge att jag blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen på människor som SLAVISKT följer trender. Självfallet blir man influerad/inspirerad av dem på ett eller annat sätt. Omedvetet eller medvetet. Men va i .. Lite kan man väl tänka själv?

Såg en tjej på stan idag som var trendig från topp till tå. OCH hon såg SÅÅÅ obekväm ut.
Hennes outfit var dyr och hon hade säkert försökt mixa den perfekt i timmar om inte dagar men det lös genom att det var obekvämt för henne. Hon hade på sig det hon hade på sig för att det var trendigt MEN ansiktet såg ut som om hon var sjukt pissnödig/bajnödig eller hade blodiga skavsår ändå upp till knäna i de skyhöga ( men äckligt snygga ) skor som hon hade på sig
.. Inte kunde hon vandra i de fabulösa skorna heller..

En trend som jag älskar & tänker följa på mitt egna lilla sätt är helt klart Siden trenden. ÄLSKAR att man får klä sig i exakt samma kläder man praktiskt taget bodde i som liten 6-7åring. Sidenklänningen var min favorit! Sidenlegginsen också! Ska se till att använda de minst lika mycket nu som 20åring ;) Men skulle aldrig någonsin dressa mig superstajlat och slaviskt trendigt för att alla andra gör det. Scr*w them. Gör din egen grej




bild lånad:http://blogg.veckorevyn.com/maatildalindahl/

Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: TACK! jag älskar de också ;)

2010-10-27 @ 20:25:41
URL: http://malinronnquist.se

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0