Ameeeeh! dum data



Har massa fina bilder på min kamera som min data inte vill ta emot.
Hade tänkt visa hur jag såg ut idag på min lilla tripp till centrum men neeeeeej..
Bubu..

Ska snart tillbaka till centrum för att käka middag med ale&ejmy. Donken, tacobar, espresso house? hm....
Vi är inte överdrivet nytta av oss som ni märker. Men det gör inget. Ikväll ska vi skaka rumpan så hårt att vi förbränner lika mycket som vi stoppar i oss ikväll ;) FULLT ÖS MEDVETSLÖS!!! Eh .. nej.
Jag är inget partydjur längre. Men dansa!! Det är fortfarande grymt skoj!


hedåhejhejhej

ps. bilderna kommer upp imorgon. håll ukik då

Kommentarer
Postat av: Ellen

hahah :)

2010-09-17 @ 18:49:03
URL: http://mswestin.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0