Arbetsskadad



Jag är ledig på fredagar men kan lixom aldrig njuta av sovmorgonen man borde få..
Jag vaknar pigg som en lärka vid 08 tiden och kan sen inte somna om.

Jag försöker se det positivt då jag i och för sig har tid att bocka av med saker idag.
Men det hade ju varit såå skönt att få sova halva dagen..


Schemat för dagen ser ut som följande:
- Slänga i en tvätt, eller två.. behövs!
- Promenera med voffen
- Hänga tvätten

- Dammsuga mitt rum fylld med hår.. Mitt hår. Tappar hemskt mycket numera?!
- Frukost

- Fixa mig & åka mot täby c.
- Banken
-Systemet
- Middag i centrum m alex&ami
- Hem till ami i upplandsväsby
- Utgång



SÅ! nu vet jag vad jag ska göra. Ska försöka följa schemat utan att klämma in massa saker som kommer göra mig stress-man ;)

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0