Bättre väder & nu slutar jag!



Åh se där se där!

Det vände trots allt. Solen skiner numera, vädret är humant, jag mår bättre ( känns som förskylningen avtar lika snabbt som den började? ) och jag ska nu påbörja min färd hemmåt!
Kan det bli så mycket bättre?
JUSTE! Idol är igång idag också! Weeeeeeeey. Lättroad som jag är ska absolut kolla på't.
Det vrider sig i magen när någon verkligen tror att den är bra, men sjunger som en dränkt katt, och sedan förolämpar juryn för att inte veta vad som är bra och inte bra. Men otroligt roligt! Nåväl.. vad gör man inte för ett par gratis skrattattacker?

Ska ni också kolla elleeh? ;)




Kommentarer
Postat av: veronica

ja kollar pa xfactor har borta:)

2010-09-08 @ 19:14:27

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0