Bilköer ger tid att tänka



Äntligen framme på jobbet!

Det är helt sjukt vilka bilköer det var idag!? Det var faktiskt länge sen det var såhär smockfullt ute på gatorna innan kl 08:30..
Man såg på en del av mina medresenärer att de började bli stressade och otåliga på att komma fram medan ett fåtal ( inklusive mig själv ) lutade sig bakåt och pluggade in hörlurarna.

Satt och tänkte lite .. På mig själv mest. Hur jag alltid hållt på att exprentera med hårfärger bara för att jag hatat att vara likadan hela tiden, blivit uttråkad m.m. Nu funderar jag på att klippa någon busig frippa istället. Känns bättre att klippa sig än att ta sönder håret?

Lugg blir det iallafall nästa gång jag klipper mig. Något uppklippt och busigt.. Åh så skönt. Håret börjar bli tungt nu då jag har riktigt tjockt hår.

Det var sånt jag tänkte på under bilkön ;) samt hur skönt det ska bli när jag & dude ska ta en kvällspromenad runt sundbybergssjön ist för djurgården. Det blir närmare hem till honom sen då.



Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Svar; Ja självklart kan jag göra en design åt dig, en helt ny.

Har du msn? lättaste sättet att prata på, lägg till mig där isf -> [email protected].



Annars kan du maila mig på samma adress som ovan med all info om hur du vill ha din design, färger, texter, bilder med mera så jag förstår. Kan även ha fria händer om du vill.

Jag börjar med designen när jag fått infon, och visar dig den och fixar den tills du är nöjd.

När du är nöjd, bestämmer vi ett pris som oftast brukar vara på 150-250kr, beroende på hur mkt som ska göras.



Men hör av dig :) Kram!

2010-09-09 @ 10:53:18
URL: http://akolan90.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0