FILIPPA K:S INSPIRATION INFÖR HÖSTEN 2010:






Bild från: Elle.se


 Helt rätt! Full pott från mig. Det är såhär jag vill klä mig!
Filippa K gör ju kläder åt kvinnor som vill vara chic/snygga/välklädda, men som inte har tid att gräva en bra stund i garderoben för att matcha fram den den perfekta outfiten ( jag är inräknad i den gruppen ).
Hennes kläder är aldrig fel. Jag har inte sett ett enda fult plagg.
Hitills har jag bara ägt en Filippa K jeansjacka. Men har på känn att jag kommer köpa mig en schnygg hösttröja jag spanat på lagom tills lönen kommer ;)


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Så mycket snyggt :D

Ha en fortsatt super trevlig val-söndagseftermiddag!

2010-09-19 @ 16:08:56
URL: http://amandafalk.se

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0