Filmmys med mig själv, sen zZzova


Ett geni påminde mig att jag lika gärna kunde kört överkropp på gymmet, självfallet!
Mene.. Det är mitt minsta problem på min kropp. Arbetar med överkroppen hela dagarna.
Mestadels knappandet vid datan då.. Men lyfter kartonger på jobbet, flyttar runt på diverse kassetter osv.
Rör ju inte på benen, underkroppen.

Där ligger problemet. Då kan man ju lätt bli lite rund om höfterna, vilket jag inte gillar!
I <3 kvinliga kurvor.. men det får ju inte gå så långt att det gör ont att stänga jeansen ( snart där ) så därför är kondition samt underkroppen viktig för mig.

Brukar köra helkroppsträning på gymmet för att bara slimma till allt, hööh. Låter snitsigt!

Ångrar inte att jag tog det lugnt idag iallafall. Känner mig ännu tjockare i skallen & är jag sjuk imorgon bitti kan jag skylla allt på lillebror min och sedan låsa ute honom ( han är 1,90cm och 17 år gammal ) tills han blir frisk!
Har man någon att skylla på blir allt så mycket lättare? Iallafall lättare än att ge sig själv en magsopa för att man pressade på gymmet även om man mådde halvt crap och foten ville begå självmord?

Man tackar för tipset ändå!


Nu ska jag plåga mig själv med en åhsåsnyftandesperfektlidande kärlekshistoria som är på gränsen att göra en illamående men på något sätt lyckas hålla sig på den ååååååååååååhvabradenäär sidan.

CIAO chicas y chicos

Kommentarer
Postat av: Jennie

För att få större fettförbränning krävs muskler. Dvs ju mer du tränar även överkroppens muskler desto mer fett bränner du vid konditionsträning :-)

2010-09-21 @ 23:20:53
Postat av: jennifer

SV: ju mer jag tränar vilka muskler som helst så förbränner jag mer vid konditionsträning :)

Men kände inte riktigt för att träna bara överkroppen ;) det är faktiskt rätt tråkigt

2010-09-22 @ 09:20:29
URL: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det var ju därför jag skrev "ÄVEN överkroppens muskler". Det blir vad man gör det till. Ta med en vän så ska du se att det kan bli kul. Samt när du har tanken på en mer vältränad o fast kropp i huvudet ;-)

2010-09-23 @ 20:24:11

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0