Från Upplandsväsby till Slussen



Jag är rätt nöjd att jag hann med så mycket praktiskt igår!
Två tvättar, dammsugade, lekte med kameran + voffen ute, bankärenden ( idiot tant bad mig sätta mig ner, hälla ut alla små pengar och räkna om dem.. för dom räknar tydligen inte dina pengar på banken ?? Vad gör ni då om ni inte hanterar pengar? Det var inte 1000 enkronor precis? ) osv.


Det blev iallafall ett kort föris i Upplandsväsby. Vi hälsade på amis grannar som hade en fest för 95or ;)
Grannen själv var 90a som oss men hade festen för sin syrra. Snäll kille?
Goa grabbar de där. Vid 20:30 hade dem redan tagit av sig tröjorna. Vi kan bara gissa hur de såg ut vid 00?

Bussen till upplandsväsby station ( pendeln ) tog hundra miljoner år på sig att komma. Väl på bussen var det folkfest, Upplandsväsby bor kan sina hejaramsor ;) Hahahah! Hur underhållande som helst!
Ami fick ragg på pendel stationen och vi andra satt och kollade på en grabb i skinjacka som gjorde armhävningar, rappade och skröt om sitt hår för att få 92tjejernas intresse. Bra taktik?

INGEN hade berättat för mig att pendeln till stan tog 25 -30 MIN?!?!?!
Självklart var jag kissnödig men höll mig. När jag fick reda på att det var 20 min kvar tills vi skulle gå av fick jag panik! Menar dom att jag ska hålla mig medans jennifer och ami gör grimaser i 20 min?
Jag tvingade av tjejerna i Ulricsdal station och LÖPTE FÖR MITT LIV till närmsta buske. Tror helt seriöst att jag kissade i 10 minuter. Insane..

Självklart kände jag skuldkänslor för att jag tvingade av tjejerna mitt i ingenstans så jag bjucka på taxi till Debaser Slussen.

Väl inne i rucklet hade vi ändå rätt kul?
Vi lyckades pricka en spelning med The Poppers(?) och hittade oss bakom en bunt timmerhuggar-grabbar med flanellskjortor och stora muskler.

Summan av kardemumman: Händelserik kväll!


   

   

    





Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0