Imorgon lär jag upp den nya assistenten!


Såja! Va duktig jag har varit ;)
Orkade egentligen inte ens hälften. Körde på ren viljestyrka! Den ni!

Mest tog väl cykeln och crosstrainern. Kondition är inte min starka sida, ÄN!

Ska slänga mig i duschen och göra mig klar för sängen. Imorgon ska jag lära upp den nya assistenten Jenny. Skall bli intressant! Det är alltid roligt att träffa nya människor. Somliga tror att jag skulle tycka illa om henne för att hon ska ta över min position jag lämnar efter mig. Varför det?
Är det något jag känner för henne ör det medlidande. Hon kommer vara så sluuut i skallen så det inte är sant efter all info jag ska proppa i henne ;)





Snaaaaart så Hillary! Då kommer ingen kunna skilja på oss ;) eller... haha. förstör inte min dröm nu!

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0