Kvällens planer;



Det börjar närma sig hemgång & kvällens planer är lite ändrade.
Det blir ingen träning ikväll då min kära mormor fyller 64 år idag!
Vi & hela tjocka släkten ( vi blir en del ) ska över till mormor istället för att käka rysk sallad och smörgåstårta!
Hörde jag ett MUMMA?? ;)

Så jag ska träna som en galning imorgon istället. Då ska pappa,bror & farbror också till gymmet så jag ska väl passa på att tävla lite mot dom. jag förlorar i vikter, men vinner i uthållighet ;) Kanske kommer ikapp i vikter också? Eller nae..

jag är brutalt hungrig nu :( Det gör ont i magen av att ens prata om mat. Sicken TUR att hela resan hem till mormor från mitt jobb bara tar 1h och 30 min med buss? Hoppas hoppas hoppas på skjuts från danderyd!
Jag vill ha mat nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, klänningar och blusar. Mycket retro/second hand finns att hitta!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2010-09-29 @ 18:25:24
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0