Nu börjar det



Nu sätter min träningsperiod igång igen!
Någon som vill tippa på när den tar slut igen? En vecka? Två kanske?
Jag ska verkligen försöka att hålla mig frisk så jag kan träna så mycket som möjligt. Iallafall göra något nyttigt som prommenad iallafall minst 3 dagar i veckan. Jag brukar inte vara bäst på att hålla sånt här men jag ska försöka! Lär väl inte bli sjuk nu när jag slutar på företaget där alla möjliga smittor sprids i en cirkel. Som ett dagis typ! Fast.. Dagis är värre.

Trappmaskinen 5 min uppvärmning
Några rygg reps
Några axlar/armar reps
Lite mage
Crosstrainern resten

Borde väl funka? Så sover jag som en bebis inatt också!

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0