Nya hudprodukter


Nyinkommet i min lilla "hudvårds hörna" är kakaosmör i bodybutter form och i duschkräm. Det ska tydligen göra min oelastiska hud mer elastisk och mjukare. Vet inte varför men min hud går sönder lätt. Brister i huden, går hål på lätt. Får lätt bristningar och hudskrapor, skär mig lättare, papercuttar mig lättare osv. Förhoppningsvis ska detta funka eftersom hon i kassan prisade och lovsjöng dessa produkter. Well, We have to wait and see! GOTT luktar dem ialalfall! Passade på att gå med i deras "klubb" också. Fick med mig ett läppbalsam hem m.m!



Nu ska jag mysa ner mig under täcket med lite godis och massa massa tidningar! Perfekt Söndag!


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: åh tack :D jadu mina knep.. hmm en jäkligt bra mascara :D dudå? KRAM

2010-09-26 @ 17:43:38
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: hemlig

Kolla på en kräm som heter Mederma, superbra för bristingar. Snygg du är i lugg!

2010-09-26 @ 18:20:52
Postat av: denisis

avis! mysis :D

2010-09-26 @ 22:55:39
URL: http://denajsy.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0