Supermys med hjärtat & "presenter" från farmor



Det blev en jättemysig kväll med älsklingen igår.
Kollade på Super Bad som gick på tvn och matade som sagt varandra med mängder av onyttigheter ;)
Bejb övertygade mig att det skulle vara bra för mig och bra mådde jag!

Vi tog en snabbis till stan imorse. Eller ja, vid lunch idag.
Spanade runt lite på h&m då jag hade över 1000 i "rabatt-kuponger" att handla för där. Det blir alltid att man köper massa onödigt skit som man egentligen inte vill ha eller kommer använda när man har sånna där. Det svider ju inte i plånboken då det inte dras från mitt bankkonto tänker man. Så nu är dem schlutt..
Vi sprang in i Anna Bergendahl också. Inte varje dag man ser henne på H&M mittemot Åhléns City inte.
Bruttaan var klädd i oversize trash/rock stil. Good för her! Funderade på att köpa en kappa gjorde hon också.


Väl hemma igen såg jag att frukterna ( föräldrarna )
hade tagit hem lite saker från farmors lägenhet som hon hade skrivit att jag skulle få av henne.




Äkta skinn handskar. Man tackar!
Diesel solglasögon i "Jackie" design
En dior nessecär
En plånbok/clutch från Kina
Två kashmir halsdukar
En fejk-kashmir mössa
Ett blått läder skärp
Galgen med typ.. 4 galgar i en. ETT UNDER! Jag undrade faktiskt varför inte sånna finns. Det gjorde dem visst.
Ett par "briefs". Midjehöga trosor från Hoolywoods 70-tal! ÄKTA VARA! Märke Froot of the Loom



Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0