The Pursuit Of Happyness



Gaah, vill så gärna se klart på filmen på tv. The Pursuit Of Happyness med Will Smith och hans son skulle jag tro? Jag är hjärtekrossad och förväntansfull hela filmen igenom hittills. Vilken pärs! Att bli arbetslös i USA när man har en unge att försörja, ens fru lämnar en och man får ingen lön på sin nya arbetsplats.. Usha.

Jag hoppas den filmen har ett lyckligt slut då jag inte orkar se klart den. Ögonen är knappt öppna & jag ska upp 06:30 imorgon bitti. Stort BU för den ;)

Hoppas veckan går fort då detta är sista veckan på huvudkontoret. Ser fram emot att avsluta detta kapitel som sagt & öppna ett nytt! Förhoppningsvis ett kapitel som inte innebär lika mycket psykisk stress och påfrästningar som detta inneburit. Jaja!


Off to bed I will go. PUSS

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: jaha okej :D men du har väl fina ögon ? ;o

2010-09-27 @ 13:33:30
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Tack fina du!



Härligt att hitta en film man verkligen gillar! Allt bra med dig? Trevlig kväll på dig tjejen!

2010-09-27 @ 18:17:05
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0