Välkommen tillbaka! Jag har saknat dig!



Glömde säga att ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka min härliga mobil från verkstaden!!
Det är en skittelefon egentligen men ÅH så fäst jag är vid den.
Dom har bytt i princip allt på den.. och jag lämnade in den för att det inte gick att lägga på om någon ringde mig eller ifall jag ringe upp någon som inte svarade.. Då gick det vidare till T2 svar och där satt jag fast för evigt. Inte gick det att sätta på mobilen heller då "ON"knappen är = stäng av knappen. Bu.

Men wewewe för att den är tillbaka och funkar nu! Så jäkla bäst!

Någon som var så jäkla bäst var nya "idol-alice" på Idol nyss. HERREJÖÖÖÖSES vad jag fick gåshud när hon sjöng! Helt bananas.. Vinner inte hon vet jag inte vad.







Min kära mobil! En av tre saker jag skulle ta med mig om det brann hemma!
En av tre saker jag tar med mig överallt föresten? TIllochmed på toan. När jag ska duscha.. När jag är ute på krogen.. på jobbet. när jag äter m.m

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0