Vardagligt dilemma



Åh, Moder natur hörde mig och slängde in lite solsken medans jag jobbade.
Kunde dock inte gå ut och njuta av de sista e-vitaminerna strålarna ger men humöret gick upp av att bara se solen. Alltid något?


Nu har jag ett dilemma.
Jag har typ stukat alla mina tår på vänsterfoten :p De 15 cm klackarna jag hade på begravningen var INTE snälla mot mina fötter.. Klackarna i helgen var lite snällare, men då var jag dum. Gick i dom ett par timmar.. Typ 8 timmar.. för att vara exakt. Det gillade inte mina tår hellre så nu ilar mina tår för varje steg jag tar.

Men! Ska jag gå och träna ändå?

Alex har fått halsfluss också (umgicks i helgen). Lillebror går på penicillin av halsontet. Jag behöver fly från bakterierna då jag redan känner mig småfebrig och tjock i skallen.

Skaaaaaa jag då träna?

Tårna skriker nej. Den där lilla lilla gtaden av feber säger också nej.. Men jag är rastlös och känner att jag behöver fly från bakterierna här hemma. What should I do? Dilemma dilemma..

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, ja precis!

2010-09-20 @ 18:55:25
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Du skulle inte vilja vara jättegullig och lägga en röst på mig i en tävling på kanal5.se ? :D

Det är en tävling om sveriges nästa modebloggare och jag hade blivit så glad om du ville rösta på mig!



Länken har du här http://kanal5.se/web/guest/mode/bloggjakt



Rösta sedan på Life by Matilda och du är klar ! =)

2010-09-20 @ 19:27:33
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: veronica

lagg dig ner och sov:P

2010-09-20 @ 19:49:30
Postat av: Jennie

Träna överkropp?

2010-09-20 @ 21:04:43

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0