Saknad


Fråga 6

Saknaden ja..
Vad ska man säga. Det finns alltid något jag saknar? Människor som gått vidare till en värld bortom denna, folk som har flyttat ett helt land + hav ifrån mig, alla de sakerna jag inte har.

Självklart saknar jag farmor. Hon har det mycket bättre nu. Jag skulle inte heller vilja leva fast i en kropp fullspäckad med cancer.
Självklart saknar jag mina kusiner, min moster, min bästa bästa vän, men dom har det också riktigt bra där som är nu, England. Men nu har jag en anledning att åka till england ca 2 gånger om året?
Självfallet saknar jag att ha mitt eget hem. Men jag & dude är ju på väg dit :)  ( om någon vill byta en etta i sundbyberg mot en tvåa någonstans i stockholm så är vi idel öra!)
Jag har en familj som älskar mig och gör allt för mig. Jag har en underbar och pålitlig pojkvän. Jag har nog samlat på mig de finaste tjejerna att kalla mina vänner.

Så.. vad saknar jag?

Jo, jag saknar en felfri kropp. Alla hudbristningar, brustna blodkärl, utdragna tänder, finnar och överflödigt fett skulle kunna få försvinna. De skulle jag inte sakna ;)
Jag saknar ett kontokort med oändligt mycket pengar på?

Näe, jag är väl rätt nöjd. Jag försöker att inte sakna något. Det känns bäst så!

Kommentarer
Postat av: veronica

men du kan ju inte forsoka forsoka att inte sakna mig:( <3 ja saknar dig sa jakla mycket!

2011-02-16 @ 18:04:09

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0