SLUTA SNÖA?


Jag sitter fortfarande i fleecemorgonrocken. Ett glas juice i handen. Guns'n'Roses i högtalarna.
Dagens planer var egentligen att kila in mot stan och ta en fika med min barndomsbästis, kika in på Marc Jacobs, en runda på cubus för att se om de har något roligt, kanske tillochmed en snabbrunda på topshop och zara innan min plånbok hade varit platt och tom. Men ICKE.
Jag tänker inte röra mig ut i detta väder.
- 6.0 grader celsius igen.

Men jag är inte bitter jag.
Det blir en planeringsdag för mig istället.
Planerar mina skidinköp för Lofsdalen om ca 2,5 veckor.
Kolla min budget för min London-resa i April.
Skissa lite på min 3e tatuering.

Det blir fint! Det är mycket pengar som ska spenderas nuvaa




Längtar mig tokig till sommaren! Friheten från vinterkläderna!


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0