9/1-1



Dude tvingar ut mig på promenad i sumpan när som.. Han ska köpa snus ;)
Kanske är bra för mig. En promenad. Vi åt för mycket Ben&jerry's igår, lite mycket chips och drack en hel del julmust. Grabben göder mig! ;)

Vi hade supermys iallafall. Äntligen är han hemma igen ;)

Jag ska försöka spana någon till lillebror också. Han fyller 18 år om en vecka..
Jag vill ge honom något som han kan titta tillbaka på och säga " Ah, den fick jag av storesyster när jag fyllde 18 ".
Jag fick inget speciellt som jag kommer ihåg nu på min 18års dag. Fick en resa bland annat. Men inget symboliskt.  Så det ska jag försöka leta efter. Innan sumpans alla affärer stänger.. Det är trots allt söndag

Besos!

Kommentarer
Postat av: Jill

smala?... hmm, de passar mig, jag är nog ganska normal bred fotad ;-)

2011-01-09 @ 14:15:09
URL: http://jillh.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0