Fail.. eheh










Jag förstår inte.. jag brukar vara kungen på att baka men idag gick det inget vidare. Jag som hade tänkt göra supergoda cupcakes till bror min (okejrå, jag var sötsugen så passade på att vara snäll i samma veva).
Vi hade ingenting att göra frostingen med.. Kakaon var slut, fick använda smör istället för margarin, hittade inte den platta bakplåten (därav desformeringen). Dom ser ju hemska ut! Hahahah.
Kan ju glädja mig åt at dom iallafall smakade bättre än dom ser ut ;) Och får troligtvis ett plus av bror för att jag bakade åt honom. Alltid något? Då kanske han är snäll någon dag iaf? ;)


Kommentarer
Postat av: Ellen

jahaa, OJ! aa okej det kanske var ett bra pris då! :D

2011-01-13 @ 15:58:57
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Louise

HUr gör du dina cupcakes?, jag tycker de såg goda ut :P

2011-01-13 @ 17:56:41
Postat av: veronica

aw va sota<3

2011-01-13 @ 19:53:30

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0