Hem kära hem!


JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ!
Lördag. Kom nästan precis innanför dörren till föräldrarnas hem där jag för tillfället har kudden och kläderna ( sedan födseln dårå.. men jag ser det bara som tillfälligt ;) ) & tänker trycka i mig både en semla och ett glas pepsi. Jag förtjänar det efter en lååång dag på jobbet. Min kollega katja gör dock saker och ting lite roligare. Hon är knäpp :p (på ett bra sätt ;)

Jag har redan nu ångest för vad jag ska äta hela kvällen lång då min lunch blev en meny på donken.
Jag äter alldeles för mycket med tanke på hur lite jag rör mig numera. Men det ska vi strax ta igen!
Så FORT förskylningen vill försvinna eller bryta ut på riktigt och sedan försvinna så börjar träningen igen. I'll let you know how good that goes ..


//


(ungefär så sexig känner jag mig.. )

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0