Mina bästa köp 2010 - inspo från annan blogg


På 3e plats kommer mirakel serien från Clinique som fått min hud att bli som porslin. Tillochmed mina kunder kommenterar hur fin hy jag har numera ;)


På andra plats finner ni mina ä l s k a d e och välanvända Levi's jeans. Demi curve. Relativt mörka. Lagom strechiga. I am in lööve..




Delad första plats.. Såklart Make up store's cover all mix concealer. Jag förstår inte riktigt hur jag har kunnat gått runt varje vinter utan den! Har inte heller haft bekvämare och snyggare skor än mina underbara kilklackar från Nelly.se. Kan dansa dag ut och natt in i dessa skönheter utan att få ont i fötterna. De piffar upp varenda tråkig outfit också. Underbara. Underbara!

 

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Bra köp där! :D

2011-01-04 @ 08:16:43
URL: http://slipsens.se
Postat av: s

så nice shoes!

2011-01-05 @ 00:31:17
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0