Sådärja!


Fick sovmorgon idag. Hur skönt var inte det då?
Lunchade med min alex hemma hos mig. Jag skulle vara duktig och göra omelett med potatis.. Glömde att steka potatisen innan. Duktig idiot. Hahahha!
Så alex fick trycka i sig halvrå potatis med lite brända ägg. Inte klagade hon ;)
Fixade en avokado med lite creme fraishe och krydda också. Den var ju relativt mättande iallafall.

Fick skjuts halva vägen till arbetsförmedlingen bara för att redovisa mina sökta jobb ( mitt deltids jobb duger inte enligt a-kassan ).

Det känns som jag varit ute och löpt marathon. Är helt slut. Dumma förskylning..
Ska försöka komma igång med körkortsteori pluggandet nuva..


Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0