the breaking point



Nyss hemkommen från en riktigt mysig middag på TGIF.
8 personer klämde ihop sig i båset för max 6 personer och ballade ut i prat och matätande. I like. Big time!
Var dock tvungen att vara en partypooper och kila hem tidigit som vanligt. Öppnar på jobbet imorgon. Bu-huuuu.
Det är inte heller mycket värt att stanna ute hela natten när jag även går på antibiotika & icke får förtära alkohol. Då åker jag hellre hem och får tillräckligt med sömn för att orka jhobbdagen ;) 100% OB iallafall! Så jag är inte bitter!


Har äntligen förstått låtens innebörd. Äntligen och äntligen.. snarare tyvärr förstått innebörden.
Det är dax att sätta ner foten. Inte en dag för sent.
I'm not gonna take it. Ever again. Klart. Slut. Punkt .


God natt people!



Kommentarer
Postat av: Aline

TGIF är bäst :) man ska alltid hem när man fortfarande har roligt

2011-01-30 @ 00:04:23
URL: http://alinescloset.blogg.se/
Postat av: Anonym

TjenisPenis (:

Jag har problem, kika gärna in i min blogg och läs inlägget "hjälp!" och säg gärna din åsikt!

Det går också bra att svara på mina "dagens fråga" om man känner för det ;)

Du har en jättefin blogg!

Ha en underbar dag! / Natalie



(vart i sthlm bor du?)

2011-01-30 @ 00:33:19
URL: http://hnv.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0