Dag 4 med lite bilder


Dag 4

Im becoming fat..
Allt här är onyttigt. Helt sjukt onyttigt :p
En av mina småkusiner orkade inte sin chokladpudding imorse vid frukosten och gav mig den. Efter det åt jag en KitKat.. Vi ska iväg till stan igen och shoppa lite till och som paus har vi bestämt att besöka Millies Cookies och fika..

Har jag sagt att jag kommer bli fet här?
8 dagars ätande.. Buhuhuuu.. Ska springa på mosters löpband senare ikväll. Kan jag motstå alla godsaker eller? Nae.. skulle Icke tro det. Då får man löpa istället!


Gårdagen var awesome. Shoppade massa smink från Boots, en kavaj-spets-liknande tröja från Republic och hjälpte kusin hitta en jacka till hösten Från New Look. Här är det trots allt 15 + så det är kallt enligt dom ;) Hörde att vi svennar fått minusgrader? Eller iallafall nollgradigt. Jag längtar INTE hem


Ska iväg och spendera lite pengar nu. Ni i kylan kan väl gotta er i mina fina bilder en sån här härlig lördag, mehe.



    


    



     


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det?? :D

2010-10-16 @ 17:40:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0