Bueno, Great, Bra


Bra. Det är var denna dag är.

Har kunnat jobba på i lugn och ro. Byggarbetarna har inte satt igång med bygget på undervåningen förrän nu.
Solen skiner. Lunchen var relativt god. Lugna favoriter strömmar ur högtalarna på jobbet. Det är torsdagsfika om 2 h. Jag ska träffa min käraste killkompis efter jobbet & det är som min fredag idag.

Jag kan nog inte begära mer?




Vi har även fått brittiska VOUGE till kontoret nu som jag ska läsa de sista 10 minutrarna av min lunchrast!
Ser fram emot det, faktiskt?

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha oh my god, man kan verkligen aldrig vara nöjd! Så sjukt irriterande.

2010-09-02 @ 12:53:56
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Ja, det är ju det som är problemet. Jättestörande när nylonstrumpbyxor går sönder typ andra gången man använder dem. Låter som en toppendag för dig du! :)

2010-09-02 @ 16:23:52
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0