Fredag på stan


I detta åkte jag först mot frissan & sen mot stan för att möta upp dude.


 

skjorta från carlings, jeans från Levi's (Demi curve) & converse. Skönare än såhär blir det inte?

Lite shoppandes blev det allt! Hittade den fiiiiinaste koftan från Mango ( jag är som sagt beroende av koftor och jeans ) och lite nödvändigheter @ pub's kosmetikavdelning.




Efter den otroliga shoppingrundan med pengar jag egentligen inte får röra så bjöd dude mig på middag.
Det blev pasta Funghi i kungshallen. GRYMT gott! Han tänkte egentligen slå på stor och bjuda på bio sen också men jag fick sånt magknip efter maten! Har en väldigt känslig mage sen farmors död, helvetet på nuvarande jobbet m.m.. Vi åkte hem till mig och myste lite innan han skulle iväg med sina frukter :)

SÅ nu är jag hemma mätt & belåten. Helt slut av allt vandrande.. Det blir ostbågar och pepsi ikväll medan jag taggar för utgången imorgon! wööööö

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0