Alla hjärtans dag


Så var denna överkomersiella dag kommen!
Jag älskar iof denna dag. En dag där man FÅR vara äckligt gullig och puttinuttig utan att andra ska störa sig på det.

Min bejb jobbar och står i duktig som han är och jag sitter här och har ont i ryggen :p
Mår bättre idag iof, men inte i ryggen. Min ländrygg är kneppis. Ger mig smärta hela tiden. Känner mig som en korsning av en höggravid kvinna och en riktigt gammal tant. Att stå och plocka disken var en pina för mig nyligen.

Ikväll ska vi iallafall laga middag tillsammans och bara ligga i sängen och överösa varandra med gulligheter ;)
Kött ska det vara! Skulle dude få bestämma skulle det vara falukorv och stuvade mackaroner. USH OCH FY!
Rostbiff kanske? Hm..




Ps. I kiss you up bebo. Forever

Kommentarer

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0