Favorit film

Fråga 5

Okey.. Jag ljuger om jag säger att Twilight filmerna inte är på min topplista och har varit det sen dom kom ut på bio. Det är inte karaktärerna jag är kär i.. utan kärlekshistorian. Jag är som sagt en obotlig romantiker och komplicerade kärlekshistorier är min specialitet. I love it!

Jag har inte riktigt bestämt mig för vilken av alla komplicerade kärlekshistorier som är min favorit än.
The Notebook, Pride and prejudice, Twilight filmerna.. Hm.. Tål att tänkas på.
Tippar nog lite mer åt The Notebook. Alla tiders kärlekssaga. Även om jag förlikar mig mer med Elisabeth i Pride and prejudice och vill ha min egen Edward från Twilight..

 
 


Kommentarer
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Men... men... Ps I love you då?

Du kan inte säga att det inte är en av världens sötaste kärlekshistorier (som för övrigt är skriven av en 21 åring, vilket ger lite mer respekt ;))

2011-02-08 @ 21:09:17
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Postat av: matilda

The last song är underbar!!

2011-02-10 @ 18:59:35
URL: http://matildaahs.webblogg.se/

Lämna ett par ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0